sunnuntai 16. heinäkuuta 2017

10 faktaa minusta

Nyt voisikin olla hyvä aika listata 10 faktaa minusta, joita minusta ette vielä tienneet. Listoja on ihan kiva aina välillä tehdä.

* Olen syntynyt lokakuussa vuonna 1985, eli tänä vuonna mittariin pärähtää 32-vuotta. (Olen kuitenkin aina ja ikuisesti se 21-vuotias.)

* Olen kotoisin maalta pieneltä paikkakunnalta. Meillä oli pieni maatila ja parisen kymmentä lehmää ja siihen päälle vasikat ja hiehot. Ja muutama kissa.

* Olen ollut koulukiusattu ja saanut kotoa tiukan kasvatuksen, joten mun on todella vaikea luottaa ihmisiin. Tästä syystä en mielelläni edes laita kuviani itsestäni tänne blogin puolelle.


* Olen todella huono lähtemään minnekään yksin. Näin kesällä tulee jonkin verran reissattua niiden muutaman harvan ihmisen kanssa, mutta muuten vietän lähes kaiken vapaa-ajastani kotosalla.

* En juo melkein koskaan alkoholia, monelle tämä tuntuu olevan jokin ihmeellinen asia. Se nyt vaan on niin yksinkertaisesti pahaa, yhden siiderin voin ottaa kerran pari vuodessa.

* Valmistuin vuonna 2004 toimitilahuoltajaksi. Toimitilahuoltajan ammattinimikkeellä en kuitenkaan ole tehnyt päivääkään töitä, vaan toimin laitoshuoltajana.


* Koko elämäni aikana mulla ei ole ollut montaakaan kaveriani. Olen ollut lähes tulkoon koko elämäni ilman kavereita. En ole edes tekemisissä kenenkään entisen koulukaverini kanssa, joiden kanssa siis olin kaveri koulussa. Onneksi nyt elämässäni on muutama ihminen joita aina välillä tapaan.

* En omista ainuttakaan tatuointia, enkä tule koskaan omistamaankaan. Rehellisesti sanottuna ne on vaan rumia. Siis eivät sellaiset pienet ja suloiset, mutta jos vaikkapa koko käsi on tatuoitu. En siis tuomitse ketään, jokainen saa tehdä ihollaan mitä tykkää.

* En ole saanut elämässäni ainuttakaan ylinopeussakkoa, mikä on toisaalta erittäin suuri ihme. Enkä ole onneksi saanut pysäköintisakkojakaan. (Pitänee koputtaa puuta.)

* Jos minulla ei olisi niin huono pää, (tällä siis tarkoitan että kaikki oppimani menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, eikä mieleeni jää yhtikäs mitään). Olisin mitä todennäköisemmin töissä lastenhoitajana, olen siis joskus haaveillut työskenteleväni lasten parissa.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Luetuimmat tekstit